Pojistná událost studna.

Pomoc lidem zasaženým povodněmi: Sleva 10 % na opravy, čištění, sanaci studní a rady pro vyřízení pojistné události 2024.

 

Vzhledem k rozsáhlým záplavám a povodním, které postihly mnoho oblastí, se tým  Jak vyčistit studnu?rozhodl pomoci lidem, kteří čelí následkům těchto katastrof. Uvědomujeme si, jak kritické je mít přístup k čisté a nezávadné pitné vodě, a proto nabízíme mimořádnou slevu 10 % na kompletní opravy, čištění, sanaci a dezinfekci zaplavených studní.

Náš tým odborníků zajistí nejen obnovu funkčnosti vaší studny, ale také připraví kompletní fotodokumentaci pro pojišťovnu, aby škoda mohla být hrazena z vašeho pojistného. Díky našim stovkám úspěšně provedených zakázek a spokojeným zákazníkům garantujeme rychlé a profesionální řešení.

Pojištění nemovitosti vs. pojištění vybavení domácnosti

Při řešení škodné události je důležité rozlišovat mezi pojištěním nemovitosti a pojištěním vybavení domácnosti. Jedná se o dvě rozdílné formy pojištění, které pokrývají různé oblasti škod:

Pojištění nemovitosti se vztahuje na poničení domu, bytu a jejich příslušenství, tedy stavebních prvků, jako jsou:
– Byt či dům (hotový i rozestavěný)
– Základní vybavení domácnosti (např. kuchyňská linka, vestavěné skříně, podlahy)
– Drobné stavby a zařízení (garáž, kůlna, studna, oplocení, solární panely)
– Zahradní prvky (bazén, skleník, zahradní technika, terénní úpravy)

Pojištění domácnosti pokrývá škody na vybavení domácnosti, jako jsou:
– Zařízení domácnosti a garáže
– Spotřebiče a elektronika (např. kuchyňské přístroje, TV, počítače)
– Peníze, cenné papíry, šperky, drahocennosti
– Osobní věci všech členů domácnosti
– Starožitnosti, umělecké předměty
– Sportovní potřeby, hračky, kočárky
– Domácí zvířata

Obě pojištění mohou pokrývat škody způsobené událostmi jako jsou:
– Požár, povodeň, vichřice, zásah bleskem, pád stromu, krupobití
Zásah hasičů v okolním objektu
Poruchy vodovodního nebo kanalizačního potrubí
– Rozbití skla (okna, dveře)
– Vloupání, krádež stavebního materiálu
– Vandalismus (např. sprejerství)
– Zkraty elektromotorů a poškození fasády

Pojistná událost studna.
Pojistění studny při povodni.

Jak postupovat při hlášení škodné události

Pokud vaše studna byla poškozena povodní, postupujte podle následujících kroků:

1. Nahlaste škodní událost co nejdříve své pojišťovně, nejlépe hned po vzniku škody. Ideálně poskytněte číslo pojistné smlouvy, popis události a odhad rozsahu škod.

2. Zabráněte dalšímu poškození a pokud možno zastavte další zhoršování situace. To může zahrnovat zastavení přítoku vody do studny nebo zajištění majetku.

3. Pořizujte dokumentaci – fotky nebo videa škod jsou nezbytná pro doložení rozsahu poškození pojišťovně.

4. Sepište seznam poškozených věcí s uvedením jejich hodnoty, stáří a popisu rozsahu škody například čerpadlo,pumpa,sací koš. Uchovejte účtenky, faktury nebo záruční listy, které mohou škody prokázat.

5. Ponechejte poškozené věci v původním stavu pro případ, že by pojišťovna požadovala prohlídku škody.

Mám hlásit škodu, až voda opadne?

Pojistnou událost je nejlepší nahlásit okamžitě po jejím vzniku, i když voda stále opadává. Pojišťovna vám poskytne přesné instrukce o dalším postupu a co je třeba dodat, aby mohlo být poskytnuto pojistné plnění. V některých případech je možné požádat o zálohu na plnění.

Jaký způsob hlášení škody je nejrychlejší?

Nejrychlejší možností je nahlásit škodu telefonicky na klientskou linku vaší pojišťovny. Pracovníci vás navedou, jak postupovat, a zašlou vám kontakt na likvidátora, který bude řešit vaši pojistnou událost.

Další rychlou cestou je nahlášení škody online prostřednictvím webových stránek pojišťovny. Tento způsob zpravidla pojišťovna zpracuje do 48 hodin. Papírové formuláře jsou nejpomalejší variantou a mohou proces zbytečně prodloužit.

Naše pomoc při jednání s pojišťovnou:

Naši technici pořizují dokumentaci z místa zásahu a zajistí, aby vše bylo zdokumentováno podle požadavků pojišťovny. Všechny provedené práce a důvod zásahu, tedy zatopení studny povodní, jsou uvedeny ve faktuře, což pojišťovny vyžadují pro hladké vyřízení pojistné události.

Upřednostnění klientů zasažených povodněmi

Vzhledem k aktuální situaci upřednostňujeme klienty, jejichž studny byly poškozeny povodněmi. Tito klienti mají přednost před běžnými zakázkami, protože rozumíme, jak důležitá je dostupnost nezávadné pitné vody v době krizí.

Kontaktujte nás co nejdříve, a my vám pomůžeme obnovit vaši studnu do plně funkčního stavu, aby voda, kterou pijete, byla opět funkční,čistá a bezpečná.

Tým Jak vyčistit studnu?

NONSTOP TELEFON: 607 772 772
E-mail: info@jakvycistitstudnu.cz

Přejít nahoru